HTML

Zsófia gyógyulása

A kislányomnál Leukémiát állapítottak meg, akkor még csak 2 hónapos volt. Azóta túl vagyunk a csontvelőtranszplantáción, már 4 éves, jelenleg itthon töltjük együtt, boldogan a napjainkat.

Friss topikok

  • Pappa54: Nagyon köszönöm a szép leveled Esztika, biztos vagyok benne, hogy ezt mind így is gondoltad, ahogy... (2012.01.30. 14:12) Eszter első születésnapja :)
  • Christina83: Köszönjük szépen Márti!! :) (2012.01.19. 12:54) Pozitív energiát kérünk!
  • Christina83: Szia Bibécske! Köszi, jól vagyunk, most pótolom a bejegyzéseket :) BÚÉK Nektek is! (2012.01.09. 08:16) Szülinapi készülődés karácsonyi hangulatban
  • Christina83: @Bibécske: Köszönöm, már olvaslak! :) (2011.12.13. 09:22) Kontroll
  • Christina83: @Bibécske: Örülök, hogy újra írni fogsz! :) Várom a meghívót és köszönöm! czipanekriszti@freemail.hu (2011.12.09. 17:56) Mikulás

Linkblog

2012.01.30. 11:08 Christina83

Eszter első születésnapja :)

  Elmaradtam egy bejegyzéssel, Eszter születésnapjával, amit most pótolok. Íme Esztika levele Papának :)

Kedves Papa!

Körülöttem mindenki napok óta olyan izgatott, Anya és Apa pedig valami első születésnapot emleget folyton. Én még nem tudom pontosan, mi is lehet az, de biztos valami jó dolog. Ma délelőtt elmentünk Ili mamához, mindenki ott volt a szűk családból, csak Te hiányoztál. Sokat emlegettek és nagyon örült mindenki, mikor keresztanyu telefonált és elmondta a jó hírt, hogy már kórteremben vagy. Nagyon büszke Rád a család, és én is. A finom ebéd után elfáradtam, aludtam egy fél órát. Ébredés után átöltöztettek egy rózsaszínű ruhába és azt mondták, olyan édes vagyok. Kaptam egy nagy tortát, hallottam, hogy valami "hét lapos dobos", amit Ili mama készített, Bogi és Bene díszített. Volt rajta egy gyertya is, de nem igazán tudtam, mit kezdjek vele, inkább megkóstoltam azt a finom kis csokis krémet, ami le akart csorogni az oldalán, de én gyorsan megmentettem, inkább a számban legyen mint a terítőn :) Az ajándékaim között volt vagány Hello Kitty nadrág (amit azonnal rám is adtak, de nem bántam), mese könyv, játékvonat (ezt meg Zsófi vette el), én legszívesebben mégis egy műanyag flakonnal játszottam. Videóztak, fotóztak körülöttem, aztán mindenki pápázott, mert Icu mamáék mentek be hozzád valami kórház nevű helyre. Papa, küldtem neked az ebédből kóstolót, szerintem finom volt, remélem mindet megetted. Anyáék azt mondták, olyan ügyes vagy, hogy egy hét múlva már találkozhatunk :) Addig is nézegesd a szülinapi fotóimat!

Szeretlek és puszillak, Esztika

Esztikanevet_1.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sophia.blog.hu/api/trackback/id/tr733974796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pappa54 2012.01.30. 14:12:16

Nagyon köszönöm a szép leveled Esztika, biztos vagyok benne, hogy ezt mind így is gondoltad, ahogy anyu segített leírni. Látod, vasárnap már puszit is adtál papának, mikor itt voltatok. A nyáron majd együtt játszunk veled is, ahogy a nővérkéddel a medencében....
süti beállítások módosítása